متن آهنگ without me +ترجمه

هواداران Emin3m

عضويت در وبلاگ
منوي اصلي
صفحه نخست
پست الکترونيک
آرشيو مطالب
فهرست مطالب وبلاگ
پروفایل
موضوعات
امکانات

ورود اعضا:
آخرین مطالب
طراح قالب

Template By: NazTarin.Com

تبلیغات

متن آهنگ without me +ترجمه

Two trailer park girls go round the outside, round the outside, round the outside.

2 تا دختر (تریلر پارکی) اون بیرون می چرخن، می چرخن، می چرخن
Two trailer park girls go round the outside, round the outside, round the outside.
تا دختر (تریلر پارکی) اون بیرون می چرخن، می چرخن، می چرخن
[Eminem]
Wooo!


[Female Voice]
"Ooooohhhhh!"


[Eminem]
Guess who's back, back again


حدس بزن باز کی برگشته!
Shady's back, tell a friend


شیدی برگشته، به رفیقات بگو
Guess who's back, guess who's back,


حدس بزن باز کی برگشته!
guess who's back, guess who's back,


حدس بزن باز کی برگشته!
guess who's back, guess who's back,


حدس بزن باز کی برگشته!
guess who's back...
حدس بزن باز کی برگشته!


I've created a monsta,

من از خودم یه هیولا ساختم

'cause nobody wants to
See Marshall no more,


چون دیگه کسی دوس نداره "مارشال" رو ببینه

they want Shady,

همه "شیدی" رو میخوان
I'm chopped liver.


من شدم باقلوا
Well, if you want Shady, this is what I'll give ya


خوب اگه "شیدی" رو میخواین این چیزیه که تحویلتون میدم
A little bit of weed mixed with some hard liquor



Some vodka that will jumpstart my heart quicka

یکم وتکا تا ضربان قلبم و بالا ببره
Then a shock when I get shocked at the hospital By the doctor


بعدشم یه شک الکتریکی، وقتی دکتر تو بیمارستان بهم شک داد
when I'm not cooperating


وقتی باهاش همکاری نمی کردم
When I'm rockin' the table while he's operating "Hey!"


چون وقتی داشت عملم می کرد داشتم رو تخت وول می خوردم


You waited this long to stop debating

این همه مدت صبر کردی تا بحث و مجادله رو نمومش کنی
'Cause I'm back, I'm on the rag and ovulating


چون من برگشتم و
I know that you got a job Mrs. Cheney


خانوم "چنی" میدونم یه کار واسه خودت دست و پا کردی
But your husband's heart problem is complicating


اما مشکل قلبی همسرت هم خیلی پیچیده شده
So the FCC won't let me be,


خب "اف، سی،سی" دس از سرم بر نمیداره
Or let me be me so let me see


یا بر میداره! بذار ببینم!
They tried to shut me down on MTV


ولی اونا سعی کردن منو از صحنه "ام،تی،وی" حذف کنن
But it feels so empty without me.


اما جام توش خالی می مونه
So come on dip, bum on your lips


پس بیا کثافت، *** رو دهنت
Fuck that


دهنتو ***
Cum on your lips and some on your tits,


***زم رو لبات و بمالم رو سینهات
And get ready 'cause this shits about to get heavy


پس آماده باش چون این **داره سنگین میشه
I just settled all my lawsuits, "Fuck you Debbie!"


من که دیگه بحثی ندارم "دهنتو گ*** دبی"

Chorus:
Now this looks like a job for me


حالا دیگه این برام مثل یه شغل شده
So everybody just follow me


همه از من تقلید کنین
'Cause we need a little controversy,


چون به یکم مباحثه نیاز داریم
'Cause it feels so empty without me


چون جای من واقعا توش خالیه


I said this looks like a job for me

گفتم، حالا دیگه این برام مثل یه شغل شده
So everybody just follow me


همه از من تقلید کنین
'Cause we need a little controversy,


چون به یکم مباحثه نیاز داریم
'Cause it feels so empty without me


چون جای من واقعا توش خالیه



Little hellions, kids feelin' rebellious

آدم کوتوله های جهنمی، بچه ها یاغی شدن
Embarrassed, their parents still listen to Elvis


آشفتن، چون باب مامانشون هنوز به آهنگای "الویس" گوش میدن
They start feelin' like prisoners, helpless,


پس احساس زندانی می کنن، بی چارگی
'Till someone comes along on a mission and yells "BITCH!"


تا یکی وارد کار بشه داد یزنه، خرابه!
A visionary, vision a scary, could start a revolution,


مث یه تخیل، یه تخیل وحشتناک،که میتونه باعث آشوب شه
Polluting' the air waves


که با موج هاش هوا رو آلوده می کنه
A rebel,


مث یه یاغی
So let me just revel and bask,


پس بذار خوش بگذرونم و عیاشی کنم
In the fact that I got everyone kissin' my ass


در حقیقت من هیچ کسو *** حساب نمی کنم
And it's a disaster, such a catastrophe


و این یه فاجعست درست مثل به مصیبت
For you to see so damn much of my ass, you asked for me?



Well I'm back (Da Na Na Na Na Na Na Na Na Na) fix your bent antenna

خب من برگشتم (............) (کیششش) آنتن پشتت رو درست کن
Tune it in and then I'm gonna enter


یکم بچرخونش تا بتونی منو بگیری
up and under your skin like a splinter


زیر رو روی پوستت درست مثل یه شکاف
The center of attention


مرکز توجه هستم

back for the winter

زمستون بر می گردم
I'm interesting, the best thing since wrestling


برای همه جذابم، و از وقتی که **** بهترین چیز هستم
Infesting in your kids ears and nesting


گوش بچه هاتون رو پر از این حرفا می کنم
"Testing: Attention Please!"


تست میشه: لطفا توجه کنید
Feel the tension soon as someone mentions me
Here's my 10 cents, my 2 cents is free
A nuisance, who sent, you sent for me?




Chorus:
Now this looks like a job for me


حالا دیگه این برام مثل یه شغل شده
So everybody just follow me


همه از من تقلید کنین
'Cause we need a little controversy,


چون به یکم مباحثه نیاز داریم
'Cause it feels so empty without me


چون جای من واقعا توش خالیه


I said this looks like a job for me

گفتم، حالا دیگه این برام مثل یه شغل شده
So everybody just follow me


همه از من تقلید کنین
'Cause we need a little controversy,


چون به یکم مباحثه نیاز داریم
'Cause it feels so empty without me


چون جای من واقعا توش خالیه

Chorus:
Now this looks like a job for me


حالا دیگه این برام مثل یه شغل شده
So everybody just follow me


همه از من تقلید کنین
'Cause we need a little controversy,


چون به یکم مباحثه نیاز داریم
'Cause it feels so empty without me


چون جای من واقعا توش خالیه


I said this looks like a job for me

گفتم، حالا دیگه این برام مثل یه شغل شده
So everybody just follow me


همه از من تقلید کنین
'Cause we need a little controversy,


چون به یکم مباحثه نیاز داریم
'Cause it feels so empty without me


چون جای من واقعا توش خالیه



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[+] rap lover برچسب:, نظر یادتون نره | |

درباره وبلاگ

خوش اومدید امیدوارم از مطالب خوشتون اومده باشه
آرشيو
هفته چهارم دی 1391
هفته سوم بهمن 1391
هفته اول بهمن 1391
هفته سوم دی 1391
آمار
روز بخير كاربر عزیز!
آمار بازديدها:
افراد آنلاين:
تعداد بازديدها:

مدير سایت :
rap lover
لينكستان
هیپ هاپ پارسی Persian Hip-Hop
دانلود موزیک های سیاوش قمیشی
ردیاب خودرو

فال حافظ

قالب های نازترین

جوک و اس ام اس

زیباترین سایت ایرانی

جدید ترین سایت عکس

نازترین عکسهای ایرانی

بهترین سرویس وبلاگ دهی

وبلاگ دهی LoxBlog.Com


لينكدوني

حمل ماینر از چین به ایران
حمل از چین
پاسور طلا
الوقلیون

آرشيو پيوندهاي روزانه


CopyRight| 2009 , eminembase.LoxBlog.com , All Rights Reserved
Powered By Blogfa | Template By: LoxBlog.Com